Via deze weg willen we jou antwoord geven op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij of heb je nog een andere vraag, neem dan contact met ons op.
Zijn alle producten op voorraad?
Ja alle producten die je in de shop ziet zijn uit voorraad leverbaar. Wel zo fijn, want daardoor kunnen bestellingen vlot verstuurd worden.
Ik zie een product maar hij geeft aan dat het niet op voorraad is. Kan ik het dan toch bestellen?
Soms komt het voor dat bepaalde producten erg goed lopen en snel uitverkocht zijn of dat iets uit het assortiment gaat. Heb je iets gezien in onze webshop waar ‘(tijdelijk) uitverkocht’ bij vermeld stond? Wellicht hebben we al wel nieuwe voorraad in bestelling staan bij onze leveranciers. Laat ons per e-mail weten dat je interesse hebt en wij reserveren het artikel voor je. Bij een aantal producten in de shop zie je ook de optie om dit in het bestelproces al aan te geven. Wij krijgen dan automatisch, na betaling een mailtje dat je dit product graag wilt hebben. Wij zullen dan contact met je opnemen over de levertijd en voorwaarden.
Hoe snel kan mijn bestelling verzonden worden?
Wanneer het product of producten uit voorraad leverbaar zijn, zal dit doorgaans de volgende werkdag door ons aangeboden worden aan de post. Is een product niet leverbaar uit voorraad maar moeten we het voor je bestellen dan bedraagt de levertijd 2 dagen langer. Wij zullen je hier altijd van op de hoogte brengen.
Wat zijn de verzendkosten en kan ik ook afhalen?
De verzendkosten bedragen voor een pakket € 6,95. Bestel je voor € 100 of meer, dan betalen wij jouw verzending. Woon of ben je in de buurt dan kan je ook na afspraak je pakketje afhalen. Je kan dan bij het bestelproces kiezen voor afhalen op deze manier worden er geen verzendkosten berekend. Afhalen kan na overleg in IJsselmuiden en in Zwolle.
Ik heb gekozen voor verzenden maar wil toch afhalen, kan dat?
Ja hoor, neem even contact met ons op en we maken een afspraak wanneer je jouw pakket afhaalt. Wij storten het teveel betaalde bedrag aan je terug.
Hoe wordt mijn pakketje verzonden?
Je pakketje wordt met veel liefde en zorg door ons ingepakt in hergebruikt verpakkingsmateriaal. Mocht je pakketje door de brievenbus kunnen dan kiezen we hiervoor. Zowel voor het gemak voor jullie. Je hoeft niet thuis te blijven. Als voor het milieu. Dit scheelt namelijk behoorlijk veel transport en verpakkingskosten. Wel zo duurzaam en vriendelijk.
Je pakketje wordt verzonden met PostNL. Bij verzending van pakketpost van PostNL ontvang je een trackingcode waarmee je de bestelling kan volgen of de aflevering kan wijzigen.
Ik heb een klacht, hoe moet ik dit melden?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken. Bij contact vind je alle mogelijkheden om met ons in contact te komen. We gaan ervan uit dat dit leidt tot een prettige oplossing voor ons allen.
Mijn bestelling voldoet niet aan mijn verwachting, hoe moet ik dit melden?
Als je bestelling niet aan je verwachtingen voldoet is dat heel vervelend. Je kunt dan je bestelling retourneren. Uiteraard is het ook mogelijk om producten te ruilen mocht je onverhoopt het verkeerde product of de verkeerde maat hebben besteld of eigenlijk toch liever net een andere kleur wilt ontvangen.Retourneren of ruilen kan altijd! De kosten voor retourzenden naar ons zijn wel voor je eigen rekening. Je hebt het recht om producten, zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen aan Liefs van Lauren te retourneren. Maar het ons even van te voren laten weten is wel fijn (zodat er geen pakketjes vermist kunnen raken). In de algemene voorwaarden vind je meer informatie over retour zenden.
Ik wil graag als ondernemer inkopen, kan dit?
Jazeker. Wij leveren zowel aan particulieren als bedrijven. We kunnen voor jou een factuur aanmaken met BTW. Daarnaast is het ook mogelijk om bij ons in te kopen voor B2B en grotere orders. We kunnen hier dan ook korting op geven. Neem even contact met ons op hiervoor.
We zijn op zoek naar ondernemers die vergelijkbare producten leveren en willen onze krachten bundelen als online conceptstore. Geïnteresseerd neem dan ook gerust contact met ons op.