Retour

Je kunt (een gedeelte van) je bestelling binnen 30 dagen nadat het door de bezorger aan jou of een door jou aangewezen derde is afgeleverd retour sturen.

Het product dient ‘wanneer redelijkerwijs mogelijk’ onbeschadigd te zijn en in originele verpakking verpakt te zitten. Wanneer u meer doet met de producten dan het beoordelen daarvan (om te kijken of u het wilt houden) en dat daardoor schade aan het product ontstaat, mogen wij die waardevermindering die daardoor ontstaat aan u doorberekenen.

Het pakket dient binnen 30 dagen na bekendmaking van de herroeping, aan ons geretourneerd te worden. Voeg de pakbon of notitie toe, zodat wij weten van wie het pakket afkomstig is. De verzendkosten voor het retourneren van je bestelling is voor de klant. Indien je jouw bestelling ongefrankeerd naar ons verzendt zullen wij de gemaakte kosten, inclusief administratie kosten inhouden op het terug te storten bedrag

Het retouradres is:
Liefs van Lauren
Schelp 9
8271 KP IJsselmuiden
Nederland

Een deel van de bestelling is bij verzending kapot gegaan

Liefs van Lauren verwerkt de gegevens exact zoals  doorgegeven. Kosten ontstaan door het onjuist invoeren van gegevens, zijn voor rekening van de klant. 
De Wonderzolder is niet aansprakelijk voor het niet arriveren van de bestelling door fouten bij PostNL, DPD of de klant. Onze pakketpost is standaard verzekerd tot een waarde van €500,-.
 
Mocht er een bestelling niet aankomen of beschadigd zijn dan zoeken we samen naar een oplossing. We stellen dan ook een onderzoek in bij PostNL en/of DPD. Hiervoor hebben we jullie medewerking nodig. 

Wanneer een bestelling is beschadigd dan ontvangen we graag zo spoedig mogelijk foto’s van het beschadigd product en de verpakking (De doos waar het in zat). Deze foto’s hebben we nodig om bij PostNL het pakket vergoed te krijgen. Doe dit in ieder geval binnen 1 week! Daarna kunnen wij helaas de kosten niet meer verhalen op de bezorgdienst. 
 
De volgende foto’s hebben wij nodig: 
  • foto van de gehele omvang waarbij het pakketlabel zichtbaar is
  • foto van een geopend pakket waarbij de inhoud en de binnenverpakking in het pakket duidelijk zichtbaar zijn
  • foto’s van alle typen binnenverpakkingen
  • foto van de gehele omvang van het product
  • detailfoto/close-up van de concrete schade van het artikel

Wij adviseren om de beschadigde artikelen, de verzenddoos en het verpakkingsmateriaal te houden tot de schademelding helemaal is verwerkt.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat een product niet moet doen wat hij moet doen. Een boorgat zit op de verkeerde plek, er ontbreekt een onderdeel of er iets is anders aan de hand. Wanneer dit het geval is, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Dan proberen wij te zoeken naar een oplossing of een vervangend item. 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@liefsvanlauren.nl of door het contactformulier in te vullen. 

Klachten over of problemen met de levering dienen binnen 24 uur te worden gemeld. Overige klachten binnen 7 dagen na ontvangst. Klachten na deze periode kunnen wij niet meer in behandeling nemen. Graag bij het doorgeven van de klacht ook even je bestelnummer erbij vermelden, zo kunnen wij vlot je bestelling erbij pakken en de klacht verwerken. 

Wij streven ernaar om altijd tot een prettige oplossing te komen voor beide partijen. 

De algemene voorwaarden vind je hier